Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Poka¿ wszystkie komentarzetak samo przedni napêd abs.asr,silniki w 1.6 te bajery s± dla kobiet i peda³ów dobra motoryzacja skoñczy³a sie w latach 90-tych powiem tak dla mnie im mniej nasrane elektroniki tym lepiej.
OdpowiedzMasz absolutn± racjê prosty du¿y silnik najlepiej V8 amerykaniec na ga¼niku po 2 zawory na cylinder i wa³ek rozrz±du w bloku, przejedzie 2 miliony kilometrów, ma piêkny g³os, moc i jest ³atwy w naprawach (³atwy dostêp do wszystkiego) to jest to a nie turbo, ko³a dwumasowe, nowoczesne wtryski i pe³no innych bajerów a rozpadnie siê po 300 ty¶. km. To samo zaczynaj± robiæ w motocyklach ju¿ ABS wchodzi coraz to wydajniejsze katalizatory niebawem pewnie downsayzing i turbiny a w ogóle masa elektroniki po co to komu? Ekologia? Ile jest motocykli i ile one zadymi±? Pozdrawiam.
OdpowiedzStêkasz na Abs w motocyklu ? A hamowa³e¶ mo¿e kiedy¶ przy 5 stopniach w deszczu, awaryjnie ? Odpal Yt i sobie sprawd¼ czemu s³u¿y abs i dlaczego w motocyklu do jazdy na codzieñ jest tak przydatny i zajebisty. Abs ? Abs jest w motocyklach od 20 lat, zaczynaj±c od pierwowzoru BMW K100rs bo dzi¶ dzieñ.
Odpowiedzdobra abs mo¿e jest przydatny ale reszta nie patrz±c na dzisiejszy zasrany ekologiczny ¶wiat za pare lat bêd± tylko pojazdy elektryczne którymi bêdzie mo¿na jezdzæ tylko w gara¿u nie d³u¿ej jak 15 min w dni parzyste za pozwoleniem za które trzeba bêdzie zap³aciæ.Bo¿e widzisz i nie grzmisz.
Odpowiedz